Wardf 2147483647 Posted February 22, 2023 Wstęp Każdy uczestnik gry na serwerze pixelmon.pl, oświadcza, że zapoznał się i akceptuje poniższy tekst regulaminu oraz oświadcza, że zapoznał się z obowiązkiem informacyjnym na podstawie artykułu 13 RODO. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników z serwera oraz wszystkich innych działań, które uzna za szkodliwe. Poniższy regulamin nie może przewidywać każdej sytuacji mogącej zaistnieć na serwerze, więc odpowiednie środki może podjąć obecny administrator serwera, który daną sprawą się zajmuje. § 1. Zasady ogólne 1.1 Wchodząc na serwer akceptujesz nasz regulamin. 1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 1.3 Surowo zabrania się używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 1.4 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas posiadania aktywnych blokad. 1.5 Bezwzględnie zabrania się wykorzystywania błędów serwera, wszelkie błędy należy zgłosić na forum discord. 1.6 Zakazuje się utrudniania pracy administracji. 1.7 Zakaz podszywania się pod administracje lub graczy. 1.8 Zakazuje się reklamowania innych serwerów. 1.9 Zabrania się reklamowania kont na serwisach społecznościowych. 1.10 Zakazuje się ujawniania prywatnych danych osobowych. 1.11 Gracz ma 168h (7 dni) na odwołanie się od bana, po upływie tego czasu wniosek zostaje automatycznie odrzucony. 1.12 Regulamin może ulec zmianie w dowolnym momencie. 1.13 Ostateczną decyzję odnośnie nakładania oraz zdejmowania kar podejmuje @Staff-Team, może on to zrobić w każdej chwili, a decyzja jest wtedy niepodważalna. 1.14 Wszelaką pomoc powinno się oczekiwać hierarchicznie tzn. (@Administracja) -> @Helper -> @Szef Liderów -> @KidMod -> @Moderator -> (@Staff-Team) -> @Quest Maker -> @Admin -> @Technik -> @Head Admin. (Oczywiste jest to że helper nie zmieni hasła użytkownika, dlatego powinno się wtedy napisać od razu do @Staff-Team.) § 2. Konto gracza 2.1. Zakazuje się rejestrowania kont z nieodpowiednim nickiem. 2.2. Zakazuje się rejestrowania kont w celu złamania regulaminu w jakikolwiek sposób. (Kara przechodzi na główne konto właściciela nowo zarejestrowanego konta) 2.3. Zakazuje się rejestrowania kont oraz zmieniania nazw istniejących już kont na podobną lub nawiązującą w jakikolwiek sposób do istniejącego już konta innego gracza w celu prowokacji. (Kara przechodzi na główne konto właściciela nowo zarejestrowanego konta. W przypadku zmiany nazwy istniejącego już konta, gracz po otrzymaniu unbana zobowiązany jest do przymusowej zmiany nicku w przeciągu 24h, jeśli tego nie zrobi otrzymuje kolejną blokadę). 2.4. Zakazuje się ustawiania skinów/pelerynek z treścią wulgarną, erotyczną, rasistowską, powszechnie uznawanych za obraźliwą lub wzbudzających kontrowersję. 2.5. Oznajmianie, że korzysta się z takich wszystkich w/w. wspomagaczy, nawet w formie żartu będzie traktowane tak jakby się z nich korzystało. Takie żarty nie mają miejsca na naszym serwerze. 2.6. Łamanie regulaminu celowo na multikoncie skutkuje zablokowaniem zarówno multikonta, jak i konta głównego. 2.7. Konto gracza jest własnością osoby, która to konto założyła lub osoby, której zostało to konto przekazane i zakazuje się jej łączenia konta/heldów/pokemonów/przedmiotów. 2.8. Zakazuje się nazywania pokemonów/przedmiotów w sposób łamiący regulamin. § 3. Handel na serwerze 3.1. Zakazuje się handlu przedmiotami za inną walutę niż serwerową. (np. prawdziwe pieniądze, poprzez PSC/PayPal/Przelew itd.) 3.2. Zakazuje się handlu przedmiotami za przedmioty na innym serwerze lub w innej grze. (np. skiny do cs/konta steam itd.) 3.3. Zakazuje się handlu przedmiotami za wykonanie jakiejś czynności. (np. wyboostowanie w lolu) 3.4. Zakazuje się podejmowania jakiejkolwiek realnej próby wykonania trzech powyższych podpunktów. § 4. Komunikator tekstowy 4.1. Zakazuje się notorycznego stosowania innego języka niż tego, w którym serwer został napisany. Wyjątki stanowią zamienniki słów z języka Angielskiego (np. "Sell item" zamiast "Sprzedam przedmiot") 4.2. Zakazuje się obrażania graczy, administracji i jakiejkolwiek innej osoby (nie musi być ona związana z grą lub serwerem) oraz serwera. 4.3. Zakazuje się kierowania inwektyw w stronę osób bliskich dla gracza lub administratora. 4.4. Zakazuje się nadużywania WIELKICH LITER w wiadomościach na czacie. 4.5 Zakazuje się omijania cenzury lub używania słów uznawanych za wulgarne. 4.6. Zakazuje się szerzenia nienawiści na jakimkolwiek tle. 4.7. Zakazuje się spamu tą samą wiadomością więcej niż 3 razy pod rząd w krótkim odstępie czasowym. Spam jest zaliczany również w przypadku kilkukrotnego pokazywania (nawet różnych) pokemonów. 4.8. Zakazuje się nadużywania tego samego znaku w wiadomości tzw. floodowania (np. XDDDDDD) (flood to nadużycie tej samej cyfry/litery więcej niż 3 razy) 4.9. Zakazuje się proszenia o darmowe przedmioty. 4.10. Zakazuje się nadużywania wulgaryzmów w wiadomościach 4.11. Zakazuje się poruszania wrażliwych tematów mogących wywołać spory na czacie globalnym. (np. tematy polityczne, religijne). 4.12. Zakazuje się wszelakich czynności związanych z wykonywaniem lub/i grożeniem atakami DoS/DDoS w kierunku graczy lub serwera. ("chcesz nie mieć internetu?" wystarczy) 4.13. Zakazuje się grożenia/zastraszania graczy "załatwianiem" im kar takich jak np. kick/mute/jail/ban/clear konta/degrad. 4.14. Zakazuje się prowokowania graczy oraz administracji. Administracja będzie na bieżąco analizowała indywidualne przypadki prowokacji i decydowała o karze. Administrator sam nie może podjąć decyzji o ukaraniu gracza, w przypadku prowokacji, musi być to zgłoszone, przez potencjalnie sprowokowanego gracza. Gracz zgłaszający musi liczyć się z tym, że zgłoszenie nie zawsze będzie przyjęte i administrator ma prawo, aby nie wymierzać kary dla zgłoszonego gracza. W przypadku gdy gracz będzie naciskał na administratora, by ten jednak wymierzył sprawiedliwość, administrator ma prawo go zignorować. 4.15. Zakazuje się tzw. zaśmiecania chatu (wysyłanie losowych wiadomości np. "jhkblnkjlnhi" itd.), wysyłanie wiadomości, które kompletnie nic nie wnoszą na czat również będzie karane, a decydować o tym będzie Administrator nadzorujący czat w danym momencie. 4.16. Zakazuje się wysyłania linków do jakiejkolwiek innej strony, niżeli strona serwera, pomocne linki typu smogon etc. serwerowy Discord. 4.17. Zakazuje się udostępniania czyichkolwiek danych osobowych lub wrażliwych takich jak: adresy IP, nazwiska, zdjęcia, numery telefonu, nazwy miejscowości, ulic, nazwy szkół, tzw. "passów" do jakiegokolwiek konta na czacie globalnym, prywatnym lub gildyjnym. 4.18. Zakazuje się nakłaniania do samookaleczania lub samobójstwa lub grożenia wykonaniem takiej czynności. (np. napisanie do kogoś: "weź rozpęd a ściana sama cię znajdzie") 4.19. Zakazuje się podawania nazw domen lub adresów ip innych serwerów (nie musi być to serwer Minecraft). 4.20. Za wysłane treści na jakimkolwiek koncie na serwerze odpowiedzialny jest gracz, który daną wiadomość napisał. § 5. Regulamin Administratora Pixelmon.pl 5.1. Administrator ma obowiązek znać regulamin i go przestrzegać. 5.2. Na serwerze, administrator zobowiązany jest do kulturalnego zachowania i dawania przykładu. (Dotyczy też @Szef Liderów) 5.4. Administrator nie kick'uje/ban'uje/mute'uje/jail'uje graczy bez powodu. 5.5. Administrator ma obowiązek sprawdzać helpopa i discorda oraz im odpowiadać. 5.6. Administrator może zgłosić swoją nieobecność w maksymalnym wymiarze 2 tygodni na miesiąc (nie ma możliwości kumulacji). 5.7. Jeżeli administrator przypadkowo nałoży nieodpowiednią karę graczowi, powinien ją zdjąć i nałożyć prawidłową. Zgłosić to do @Staff-Team, bo zostały nałożone dodatkowe PK graczowi. 5.8. Administrator nie może nakładać kar dla innego administratora, od tego jest @Staff-Team. 5.9. Administrator ma zakaz wynoszenia i rozpowszechniania informacji z działów administracji na discordzie etc. JEST TO ZAKAZANE I KARANE. 5.10. Jeżeli administrator napotka jakiś problem lub zauważy błąd na serwerze, ma obowiązek zgłosić to do @Staff-Team 5.11. Administator nie może banować graczy, jeśli nie jest pewny swojej decyzji lub nie posiada obciążających gracza dowodów. 5.12. Administrator ma obowiązek udzielić odpowiedzi na pytania/prośby graczy dotyczące serwera/discorda. 5.13. Administrator powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze. 5.14. Administratorzy mają się stosować do tego regulaminu, jak i taryfikatora kar. 5.15. Administrator ma prawo dać dłuższego bana niż jest taryfikatorze banów, jeśli gracz notorycznie łamie regulamin. 5.16. Powody banów muszą być adekwatne z przewinieniem osoby zbanowanej oraz nie mogą zawierać wulgaryzmów (Dotyczy to całej administracji). 5.17. W przypadku odwołania administrator, który nadał karę ma obowiązek rozpisać swoją decyzję. 5.18. Niedostosowanie się do regulaminów, panujących zasad będzie skutkować degradacją. 5.19. Administrator ma obowiązek dołączyć na serwer Discord administracyjny jak i ogólnodostępny pixelmon.pl. Kontakt: DSC: Wardf#0044 Forum: Welp, Me Share this post Link to post Share on other sites