Awatar użytkownika
MocazPL
Posty: 1381
Rejestracja: 06 mar 2014, 14:33

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

21 cze 2017, 22:54

Witamsmoki od kiedy przykleja sie ulotki na ziemie??
LiderSali Fighting 8.05.2017 - 17.09.2017
LiderSali BFJaskiniaWalk 15.08.2018 - 14.09.2018
LiderSali Dark 22.09.2018 - 11.03.2019
LiderSali Rock 17.03.2019 - 27.10.2019
LiderSali Ghost 10.11.2019
Helper 19.01.2019 - 14.08.2019
Mod 14.08.2019
Członek E4 20.01.2019 - 25.06.2019





Awatar użytkownika
witamsmoki
Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2016, 16:45

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 12:42

kolejne : http://imgur.com/a/0pkRV


niestety ktoś poprzednie zerwał i nakleiłem w tych samych miejscach :P razem ich było 30 :P ale nie wszystkim zrobiłem zdj :P

Chyper_Arbóz
Posty: 1
Rejestracja: 06 lip 2017, 17:46

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 17:48

Ta jasne.. widac gołym okjem rze te zdjencja soł takje same jak te wyrzej.. i kogojak ty hcsz oszókac?

Awatar użytkownika
Hyper_Kaktus
Posty: 492
Rejestracja: 12 sie 2014, 00:00
Lokalizacja: /warp pc2

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 18:15

XDDDDDDDDDDDDDDDDDD to są te same zdjęcia bo wszystko idealnie sie składa do tych poprzednich cień padający wszystko dosłownie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i nwm na co piszesz "rozwiesilem 30" skoro tylko te ktorym zdjecia zrobiles sa brane pod uwage xd
Obrazek
Były lider sali
Fighting
Rock
Electric

Aktualnie Lider Sali Rock
Burmistrz miasta /warp pc2 Od 15.10.2017

Awatar użytkownika
witamsmoki
Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2016, 16:45

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 19:24

Hyper_Kaktus pisze:XDDDDDDDDDDDDDDDDDD to są te same zdjęcia bo wszystko idealnie sie składa do tych poprzednich cień padający wszystko dosłownie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i nwm na co piszesz "rozwiesilem 30" skoro tylko te ktorym zdjecia zrobiles sa brane pod uwage xd
ty to lepiej nie interere bo zobaczysz

Awatar użytkownika
lili13
Posty: 571
Rejestracja: 26 lut 2016, 10:28

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 19:34

Interere XDDD
Lider Sali FIGHT od 09-10-2016 do 24-10-2016
Lider sali GRASS od 28-10-2016 do 06-06-2017

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MocazPL
Posty: 1381
Rejestracja: 06 mar 2014, 14:33

Re: Reklamuj serwer i zgarniaj nagrody!

06 lip 2017, 20:32

Co to za groźby???
LiderSali Fighting 8.05.2017 - 17.09.2017
LiderSali BFJaskiniaWalk 15.08.2018 - 14.09.2018
LiderSali Dark 22.09.2018 - 11.03.2019
LiderSali Rock 17.03.2019 - 27.10.2019
LiderSali Ghost 10.11.2019
Helper 19.01.2019 - 14.08.2019
Mod 14.08.2019
Członek E4 20.01.2019 - 25.06.2019


Wróć do „Offtopy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości